Eğitim Programları






Bilgi İstiyorum
Detaylı bilgi için
sizi arayalım.
Beni Arayın
Teklif İstiyorum
İhtiyaçlarınıza uygun
çözümü sunalım.
Teklif İstiyorum

SPIN® Değer Bazlı Satış Eğitimi

★★★★★
Değerlendirme puanı: 4.8 /5, toplam 118 oy.
Müşteriye sağlanacak net ve ölçülebilir faydayı ortaya koymanızı sağlayan, dünyanın en etkili davranışsal satış modeli SPIN® ile satış performansınızda %100 ölçülebilir ve kalıcı bir artış sağlayın. 

Bilimsel geçerliliği kanıtlanmış saha araştırmalarına dayanarak geliştirilen SPIN® programı ile, başarılı satıcıların fark yaratan davranışlarını gerçek senaryolar üzerinden deneyimleyerek öğrenin. Bugüne kadar binlerce başarılı satış organizasyonunda uygulanan SPIN® programının sunduğu en önemli katma değer ve yarattığı fark, eğitim sonuçlarının ve satış performansına etkisinin %100 ölçülebilir olmasıdır. 

SPIN® Satış Teknikleri Eğitimi, ideal olarak 8-12 kişilik gruplarla yürütülen 3 günlük bir programdır ve satışta kalıcı başarıyı getiren davranış değişikliklerini kazandırmayı hedeflemektedir. Program gereksinimlerinize uygun olarak, 2 saatlik online eğitim desteği ile 2 günlük sınıf eğitimi olarak da tasarlanabilmektedir.

SPIN® Satış Eğitimi program konuları;
  • Müşterilerde değer algısı yaratma ve tutarlı yaklaşım
  • Satış fırsatlarını satışa dönüştürme oranlarında ve satış karlılığında artış
  • Müşteri memnuniyeti ve müşteriyi elde tutma oranlarında artış
  • Satış süreçlerini kısaltma
  • Müşteri itirazları yönetimi
  • Satış görüşmelerinin analizi, planlanması ve raporlanması

SOPS® Stratejik Satış Eğitimi


Büyük müşterilerinizde ve karmaşık satış süreçlerinde çok boyutlu stratejik müşteri yönetimi yaklaşımı ile satış sürecinizi başarı ile yürütün.

Senaryo bazlı ve elinizdeki gerçek satış fırsatları ele alınarak yürütülen bu program, karmaşık ve büyük hacimli satış süreçlerini yöneten satıcı ve satış yöneticilerine yöneliktir. Programda, müşterinin karar alma kriterlerini doğru anlama, karar noktaları arasında doğru yön bulma, şirket içi ve şirket dışı kaynakları doğru kullanma, öncelikleri iyi belirleme, rekabet analizi ve satış sonrası endişelerin yönetilmesi için gerekli stratejik yaklaşım ve yetkinliklerin kazandırılması hedeflenmektedir.

İdeal olarak 4-8 kişilik gruplarla 2 gün yürütülen bir programdır. Katılımcıların en yüksek faydayı elde etmeleri için bu program öncesinde SPIN® programını alması önerilmektedir.

SPIN® Satış Koçluğu Eğitimi


Zorlu satış hedeflerine ulaşmak için, fark yaratan satış davranışlarının sahada uygulanmasını sağlayarak satış takımlarınızın gelişimini ve başarısını sürekli kılın.

SPIN® Satış Koçluğu Programı yalnızca satış yöneticileri değil, şirketlerde kişisel gelişim programlarını yürüten tüm insan kaynakları, eğitim ve gelişim profesyonelleri için tasarlanmış bir programdır. Uzun süreli ve kalıcı pozitif davranışların elde edilmesi için koçluk desteğinin önemi büyüktür. Yaptığımız araştırmalarda, koçluk desteğinin davranışsal gelişim programlarının satış performansına etkisini 2 kat artırdığını göstermektedir. 

Bu program, 8-12 kişilik gruplarla, iş hedeflerinize ve ihtiyaçlarınıza göre içeriği şekillendirilerek 1 veya 2 gün olarak yürütülmektedir.

VBA® Müzakere Eğitimleri


Bilimsel geçerliliği kanıtlanmış saha araştırmalarına dayanarak geliştirilmiş müzakere programı ile kazan/kazan sonucu elde etmek için sergilenmesi ve kaçınılması gereken davranışları gerçek senaryolar üzerinden deneyimleyerek öğrenin. 

Huthwaite müzakere eğitimleri, katılımcıların yürüttükleri müzakerelerin özelliklerine göre 2 farklı program altında verilmektedir. VBA® Müzakere Eğitimi, ağırlıklı olarak birbirinin benzeri ve tekrarlayan müzakereler yürüten, VBA® İleri Müzakere Eğitimi ise çok yönlü, karmaşık ve daha uzun süreli müzakereler yürüten  profesyoneller için tasarlanmıştır. 

VBA® Müzakere Eğitimi bir eğitmen ile 12 katılımcıya kadar yürütülen 2 günlük bir eğitimdir. Bu program öncesinde katılımcıların 2 saatlik bir ön çalışma yapması beklenmektedir.

VBA® İleri Müzakere Eğitiminde ise eğitmen/katılımcı oranı 1:4 olarak belirlenmiştir. 4 katılımcıya kadar 1 eğitmen ve 8 katılımcıya kadar 2 eğitmen ile yürütülen programın süresi 3 gündür.

SPIN® Marketing: Değer Bazlı Pazarlama


Pazarlama, ürün yönetimi, dijital ve konvansiyonel pazarlama iletişimi, yeni ürün lansmanı ve iş geliştirme alanlarında, müşteri beklenti ve ihtiyaçlarını en etkili şekilde karşılayacak doğru ürün / hizmet / çözüm konumlandırmayı "değer odaklı SPIN®" yaklaşımı ile sağlayın.

SPIN® Değer Bazlı Pazarlama Eğitimi, SPIN® kavramlarının ürün yönetimi, ürün konumlandırma, pazarlama iletişimi ve kanal yönetimi süreçlerine uygulanmasını ve bu alanda çalışanların müşterilere değer yaratma konusunda pozitif davranış değişimini hedefler. 

SPIN® Değer Bazlı Pazarlama Eğitimi, şirketinizdeki satış, pazarlama be ürün yönetimi gruplarının ortak bir hedef ve yaklaşım çerçevesinde hareket etmesine katkı sağlayan ve müşterinin satın alma sürecini / müşteri deneyimini merkeze alan bir programdır. 

SPIN® Değer Bazlı Pazarlama Eğitimi, İkna Edici Çözüm Analizi (PCA) metodu çerçevesinde, ürün/hizmet ve çözümlerimizi değer odaklı bir şekilde konumlamamıza yardımcı olur.

6-12 kişilik gruplar ile yürütülen ve 1 veya 2 gün olarak tasarlanmış olan program, iş hedeflerinize ve ihtiyaçlarınıza göre içeriği şekillendirilerek 1 veya 2 gün olarak yürütülmektedir.
Bize Ulaşın

Hizmetlerimiz ve eğitim programlarımız hakkında daha detaylı bilgi almak için lütfen bizim ile iletişime geçin.
İletişim
Share by: